Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views :
Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Patru alimente pe care ar trebui să le evitați în orice dietă pentru a pierde din greutate

/
/
/
87 Views

Când ne gândim la pierderea de kilograme, este comun să ne concentrăm doar asupra a ceea ce putem mânca. Cu toate acestea, este important să luați în considerare alimentele pe care ar trebui să le evitați într-o dietă pentru a pierde în greutate. Acest lucru va facilita alegerile când vă planificați meniul săptămânal sau când ieșiți să mâncați. Te-ai gândit la asta?

Apoi, vă vom lăsa o listă a acelor alimente care ar fi mai bine să le lăsați deoparte pentru o vreme. Dacă, în orice moment, aveți o poftă sau nu există altă opțiune, atunci este bine. Dar ideea nu este să o exagerăm. Bine? Luați notă și evitați aceste alimente.

1. Chipsuri de cartofi

Acesta este unul dintre alimentele pe care trebuie să le evitați pentru a pierde în greutate într-o dietă și care au fost demonizate foarte mult. Realitatea este că cartofii nu trebuie să fie lăsați în afara meniului. Un cartof fiert, aburit sau copt vă va oferi energie și fibre.

img-5224322

Cu toate acestea, ar trebui să evitați cele care au trecut printr-un proces profund de prăjire. Aceasta include:

  • chipsuri
  • cartofi prăjiți
  • chipsuri cu o mulțime de sare sau alte condimente

Problema cu ei este că o porție foarte mică este excesiv de mare în calorii . În plus, porțiunile din aceste prezentări sunt atât de mici, încât le veți depăși mereu. Există studii care arată că consumul acestor alimente poate afecta sănătatea dumneavoastră generală și poate crește greutatea într-un timp foarte scurt.

În cazul în care aveți o dorință pentru chips-uri , este mai bine să vă pregătiți în cuptor. Pentru a le aroma, adăugați câteva condimente și jucați cu arome noi. Dacă preferați ceva tradițional, trebuie doar să adăugați sare și piper.

Veți obține același efect fără toate caloriile și riscurile pentru sănătatea dumneavoastră.

2. Gustări care sunt doar carbohidrați

O altă categorie de alimente pe care trebuie să o evitați să pierdeți în greutate sunt carbohidrații. Acestea include fursecuri, prăjituri de orez, cereale, batoane de cereale, pâine etc. Cu toate că sunt opțiuni foarte ușoare și  economice de achiziție, ele conțin zaharuri simple care provoacă alterarea glicemiei.

img-21421511

De asemenea, ele vă lasă săturate pentru o perioadă scurtă de timp. Aceasta înseamnă că într-un timp scurt, vă va fi foame din nou și va trebui să vă hrăniți corpul.

Opțiunea ideală este de a satisface poftele sau foamea de dimineața și mijlocul după-amiezii cu alimente sănătoase. Acestea conțin o porție de fibre, carbohidrați și proteine. Unele opțiuni bune sunt:

  • Brânză cu conținut scăzut de calorii, cu un fruct.
  • 1 măr cu unt de arahide.
  • Iaurt cu fulgi de ovăz și niște migdale.

3. Băuturi zaharoase: alimente pe care trebuie să le evitați să pierdeți în greutate

Un alt aliment pe care ar trebui să-l eviți pentru a pierde în greutate sunt băuturile cu mult zahăr. Aici nu vorbim doar de băuturi răcoritoare. De asemenea, ar trebui să luați în considerare cafeaua de la tonomat, sucurile comerciale și orice alt lichid cu zaharuri rafinate.

img-21424414

S-a demonstrat că consumul excesiv al acestor băuturi accelerează creșterea în greutate. Din acest motiv, este important ca atât copiii, cât și adulții să evite cât mai mult băuturile zaharoase.

Cea mai bună opțiune va fi întotdeauna să aveți cu voi o sticlă de apă proaspătă, fără aromă. Dacă preferați un gust de aromă, pregătiți infuzii cu niște fructe și mentă sau scorțișoară.

Pentru a înlocui cafeaua de la tonomat, alegeți să aduceți o cafea pregătită acasă. În acest fel, puteți controla cantitatea de zahăr și cu siguranță va fi o cafea de calitate mai bună.

4. Pâine albă, biscuiți și altele asemenea

Ultimile alimente pe care trebuie să le evitați pentru a pierde în greutate sunt cele pregătite cu făină rafinată. Pâinea albă conține de obicei niveluri ridicate de zahăr, care modifică glicemia din sânge.

img-214251112

În plus, fiind preparate cu făină foarte rafinată, contribuția lor la fibre este minimă. Din acest motiv, consumarea a 2 felii de pâine albă pe zi poate crește riscul obezității.

Fursecurile, prăjiturile și alte produse conțin grăsimi nesănătoase. Deși pot fi delicioase, este mai bine să le eviți cu totul. Dacă aveți o dorință pentru o felie de tort sau un fursec, încercați să folosiți făină integrală. Acestea sunt mai puțin frecvente și durează puțin timp pentru a vă adapta gustul, dar ele sunt mai sănătoase.

În mod ideal, pregătiți-vă propriile deserturi la domiciliu cu făină de cereale integrale, semințe și ciocolată amară. În acest fel, puteți înlocui pofta fără a câștiga greutate sau a vă pune sănătatea în pericol.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.