Oh Snap!

Please turnoff your ad blocking mode for viewing your site content

Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Dieta Rina – Slabesti 10 kg in trei luni

/
/
/
328 Views

Dieta Rina este o dieta de tip disociat, una dintre cele mai populare din ultima vreme, care promite slabiri rapide intr-un timp destul de scurt. Mai precis cel putin 10 kilograme in 90 de zile. Suna tentant pentru orice persoana care vrea sa slabeasca, insa presupune un regim alimentar destul de riguros.

Dieta Rina a fost conceputa de un medic american, specializat in medicina sportiva, si a fost aprobata de-a lungul timpului de mai multi medici nutritionisti si cardiologi care considera ca aceasta dieta, nu numai ca topeste kilogramele in plus, ci aduce beneficii consistente pentru starea de sanatate.

Principiile de baza ale dietei Rina

Nu trebuie sa sari niciodata peste micul dejun si, in general, trebuie sa respecti cu strictete orarul meselor. Micul dejun nu trebuie luat mai tarziu de ora 12.00, pranzul trebuie luat pana in ora 14.00, iar cina e obligatoriu sa nu depaseasca ora 20.00;

Micul dejun, in fiecare zi din perioada dietei, este format din fructe si, daca vrei, legume. Indiferent ce fructe si legume alegi, toate sunt bune si mananci cate vrei, important este sa le consumi din doua in doua ore. De asemenea, la micul dejun poti consuma si ceai sau cafea cu conditia sa nu fie indulcite;

Alimentele permise in dieta Rina sunt cele care contin proteine (carne de pui, curcan, vita, peste, branza, lapte, oua), carbohidratii (cereale integrale, faina alba si neagra, cuscus), alimentele care contin amidon (soia, orez, linte, fasole uscata, fulgi de soia, naut, cartofi) si fructele si legumele.

Ziua 1 – ziua proteinelor

După ce ai luat micul-dejun consistent în fructe, la masa de prânz ar trebui să consumi carne roşie la grătar, carne de pui fiartă, peşte sau carne de curcan.

3 felii de piept de pui gătite la cuptor ar trebui să fie suficiente pentru un prânz copios, dar dacă nu vrei să consumi carne deloc, le poţi înlocui cu 3 ouă fierte sau cu diferite tipuri de brânză. Ideea prânzului este să consumi măcar 200 de grame de proteine. Alături de carne sau brânzeturi, poţi să consumi o salată condimentată cu sare, piper sau ierburi aromatice, dar fără ulei de orice fel. De asemenea, poţi consuma la prânz paste sau supă cu o felie de pâine alături.

La cină, mănâncă acelaşi meniu ca şi la prânz, dar o porţie mai mică şi care să nu conţină pâine sau supă.

Ziua 2 – ziua legumelor

După micul dejun bogat în fructe, prânzul poate să conţină orice fel de legume gătite la aburi sau la cuptor, asezonate cu sos de roşii, ketchup şi verdeţuri. La cină, mănâncă aceleaşi legume ca şi la prânz, dar într-o cantitate mai mică.

Ziua 3 – ziua carbohidraţilor

Micul-dejun este acelaşi, iar la prânz vei consuma paste cu sos de roşii sau pizza cu sos de roşii sau roşii proaspete, mozzarella sau carne deloc, prăjituri, îngheţată, ciocolată neagră, etc…

Ziua 4 – ziua fructelor şi vitaminelor

Întreaga zi vei consuma doar fructe, legume, nuci şi seminţe. Aceasta este ziua în care poţi să mănânci fructe fără să ţii cont de cantitate, la micul-dejun, prânz şi cină.

sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Reddit

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

It is main inner container footer text