Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views :
Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Dieta Pegan, cea mai noua cura de slabire!

/
/
/
20 Views

Conform nutritionistilor, aceasta dieta este flexibila, singurul ei scop fiind consumul de alimente neprocesate, integrale. De asemenea, nu exista restrictii.

Regimul Pegan a fost inventat de americanul Mark Hyman, un medic de familie, conferentiar pe plan international si autor de succes a nu mai putin de zece carti devenite best-selleruri. Regimul paleo-vegan reprezinta „regimul alimentar cel mai favorabil pentru sanatatea noastra si cea a planetei”, considera Hyman. El spune ca acest regim este durabil din punct de vedere ecologic si respecta viata animalelor.

Ce contine dieta Pegan

Ei bine, conform expertilor in nutritie, 75 la suta din dieta se bazeaza pe consumul de fructe si legume, mai ales cele care au un indice glicemic mai mic, cum ar fi caisele, capsunile, piersicile, sfecla rosie, morcovii, strugurii, in timp ce restul de 25 presupune consumul de proteina animala si grasimi “bune”, precum ulei de masline, de cocos sau avocado. Tot pentru grasimile „bune” este permis si consumul de peste gras (sardine, somon salbatic).

Asadar, este important sa-ti faci stocul de cereale integrale si de quinoa, cursa ta zilnica de energie si vitamina B.

Ai voie sa consumi oua, intrucat sunt permise pentru beneficiile lor: sunt hranitoare si iti asigura aportul necesar de proteine si nutrienti.

In cazul dietei Pegan NU ai voie sa consumi dulciuri, insa daca nu poti sa te abtii sub nicio forma poti sa folosesti sirop de artar pentru a indulci ceaiurile ori mierea.

Ca sa scapi de kilogramele in plus, in timpul dietei Pegan, iti propunem sa consumi cat mai multe proteine din smoothie-uri facute din oleaginoase, adica nuci, caju, migdale si fructe de padure. De asemenea, poti sa inlocuiesti untul clasic cu cel de migdale sau cocos si laptele de vaca cu cel de migdale.

„Dieta Pegan nu este recomandata persoanelor cu sensibilitate la nivelul intestinelor din cauza aportului crescut de fibre. Exista un risc de carenta in calciu, motiv pentru care nu trebuie tinuta de adolescenti si persoane in varsta. Apoi nu se face referire la activitatea fizica in cadrul acestui regim. Or, aceasta trebuie intotdeauna asociata cu o alimentatie echilibrata si un stil de viata sanatos”, spune nutritionista Florence Foucaut.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.