Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views :
Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Dieta cu ouă și portocale. Slăbești 14 kilograme în 15 zile

/
/
/
69 Views

Dieta cu ouă și portocale este o combinație la care nu te-ai fi așteptat, însă rezultatele sunt surprinzătoare. Regimul de față este o metodă excepțională de a-ți curăța pielea dinspre interior către exterior și te ajută să scapi de retenția de grăsime. Pe lângă aceste lucruri, pielea ta capătă un aspect sănătos.

Dieta cu ouă și portocale este un regim foarte restrictiv, așa că nu trebuie să te abați în nicio zi de la acest regim, pentru că trebuie să o iei apoi de la capăt. Iată care este meniul pe zile și mese.

Luni

Mic-dejun: o portocală, o cafea sau un ceai fără zahăr

Prânz: o portocală, un ou fiert și un iaurt

Cină: două roșii , două ouă fierte, o salată verde și 1 castravete. Pot fi consumate separat sau sub formă de salată.

Marți

Mic-dejun: o portocală, o cafea sau un ceai fără zahăr

Prânz: o portocală, un ou fiert, un iaurt, doi biscuiți crocanți

Cină: 125 de grame de carne de vită la gratar, o roșie , o ceașcă de ceai neîndulcit

Miercuri

Mic-dejun: o portocală, o cafea/un ceai fără zahăr

Prânz: o portocală, un ou fiert, un iaurt și o salată

Cină: 125 de grame de carne de vită la grătar, 1 portocală, o ceașcă de ceai neîndulcit

Joi

Mic-dejun: o portocală și o cafea/ceai fără zahăr

Prânz: 125 de grame de brânză de vaci proaspătă degresată/mozzarella, o roșie, o felie de pâine crocantă

Cină: 125 de grame de carne de vită, 2 roșii, un măr, o felie de pâine crocantă.

Citește și: Dieta de 48 de ore cu care slăbești 4 kilograme. Cum se ține, pentru cele mai bune rezultate

Vineri

Mic-dejun: o portocală și o cafea/ceai fără zahăr

Prânz: 150 de grame de peste la cuptor (nu prajit), o rosie, o felie de paine crocanta.

Cină: 500 de grame de legume fierte (morcovi+cartofi+mazăre), un ou fiert, o roșie

Poți mânca orice dorești în week-end, însă fără excese.

Este indicat să consumi cel puțin 2 litri de apă pe zi

Odată ajuns la greutatea dorită, trebuie menținut următorul regim în fiecare zi de luni, potrivit sanatatea.ro:

Mic-dejun: o limonadă fără zahăr (se poate folosi miere ca îndulcitor)

Prânz: un ou fiert, o felie de pâine crocantă și o roșie

Cină: o felie de pâine crocantă și o roșie

Sfaturi utile:
– Poţi folosi sare de Himalaya pentru a face carnea sau legumele fierte mai savuroase.
– Nu consumă alcool.
– Poţi consumă alimente calde sau reci, dar este foarte important să respecţi programul descris.
– După trei zile vei pierde 2,5 până la 5 kg.
– După 5 zile poţi lua o pauză de 2 zile de la regim, dar să nu faci excese. După două zile, reîncepe cură, pe care trebuie să o respecţi până la încheierea perioadei de 15 zile.
– Cu acest regim alimentar de cincisprezece zile poţi da jos până la 14 kilograme pe care nu rişti să le pui la loc odată ce vei reveni la un regim normal. Că să fii sigur de acest lucru, continuă să ţii regimul conceput pentru zilele de luni.

ATENŢIE – Dacă nu ai probleme cu greutatea, este mai bine să nu ţii acest regim!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.