Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views :
Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

7 sfaturi pentru a da jos grăsimea de pe abdomen fără efort

/
/
/
64 Views

Puteți pierde centimetri din abdomen și puteți obține un corp mai sănătos, consumând alimente sănătoase pentru a obține substanțele nutritive potrivite și pentru a vă lipi de o rutină de exerciții fizice.

Căutați să vă pierdeți burta?

Aceste sfaturi vor ajuta oamenii care doresc o figură mai subțire și mai sănătoasă. Acestea se concentrează pe o dietă mai bună și obiceiuri de stil de viață, astfel încât trunchiul dvs. va arăta mai tonifiat și puteți scăpa de acea grăsime suplimentară.

Unii oameni renunță la acest obiectiv deoarece urmează o anumită dietă și suferă. Cu toate acestea, există modalități sigure și eficiente de a pierde în greutate fără să vă fie foame sau care suferă de deficiențe nutriționale .

Vrei să afli mai multe?

Înainte de a începe este important pentru tine să recunoști faptul că rezultatele vor depinde de eforturile tale. Nu există nici un plan de pierdere în greutate, indiferent cât de bun este, ceea ce va duce la rezultate peste noapte.
Deci, dacă doriți să vă pierdeți burta și să scăpați câteva dimensiuni de îmbrăcăminte, trebuie să fiți consecvenți.

1. Mâncați mai multe alimente diuretice

ananas-beneficii-si-proprietati

Un sfat pentru a pierde burta în mod eficient este de a include în mod regulat alimente și băuturi diuretice. Deși oamenii o ignoră adesea, retenția de lichide poate adăuga aspectul ușor umflat .

În plus, proprietățile acestor ingrediente stimulează sistemul tău limfatic , care este important pentru eliminarea toxinelor și pentru optimizarea metabolismului.

Ce recomandăm cel mai mult?

  • țelină și supă de ceapă
  • suc de ananas
  • un smoothie de țelină
  • ceai de pătrunjel
  • pepene verde (pe stomacul gol)
  • salată de salată și salată de ceapă
  • o infuzie de anghinare

2. Mănâncă alimente întregi

Planurile dietetice care sugerează eliminarea carbohidraților nu sunt cu siguranță calea de urmat. Acești macro-nutrienți sunt principala sursă de energie a organismului și sunt implicați în multe funcții.

Acestea fiind spuse, trebuie să vă gândiți că carbohidrații rafinați măresc acumularea de grăsimi în jurul abdomenului și, prin urmare, este mai bine să optați pentru carbohidrații din cereale integrale. Sunt foarte bune pentru digestie , deoarece acestea conțin fibre alimentare și substanțe nutritive esențiale.

Unele opțiuni sunt:

  • ovăz întreg
  • pâine integrală
  • făină de secară
  • germeni de grâu
  • fulgi de porumb

3. Consumați ulei de măsline

ulei de masline

Pentru a pierde greutate fără efort, trebuie să rămânem la o dietă echilibrată. Pe lângă consumul de proteine și carbohidrați , trebuie să adăugați și alimente care conțin grăsimi, atâta timp cât acestea sunt moderate.

Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă consumarea de alimente prăjite, lapte integral sau carne preparată în grăsimi saturate. Ar trebui să alegeți surse sănătoase de grăsimi cum ar fi uleiul de măsline.

Această bază a dietei mediteraneene conține vitamina E și acizi grași, care sunt foarte bune pentru sănătatea dumneavoastră cardiovasculară.

4. Manâncă mai multe legume proaspete

Legumele proaspete sunt excelente dacă doriți să pierdeți burta. Deoarece compoziția lor nutrițională este atât de completă, ele ajută metabolismul și stimulează eliminarea lichidelor și a toxinelor din organism.

Legumele conțin, de asemenea, fibre alimentare și enzime digestive, care stimulează funcțiile intestinului, care ajută la prevenirea constipației. În același timp, ele umple foarte mult alimente care vă ajută să opriți gustările, care de multe ori distrug dietele oamenilor.

5. Nuci ca o gustare după-amiaza

nuci-112022

Mâncând gustări nesănătoase după-amiaza pline de calorii nu va ajuta cu siguranta planul dvs. de a pierde burta. Dimpotrivă: va distruge efortul pe care îl faci cu restul meselor și exercițiilor fizice. Prin urmare, pentru a vă calma foamea în după-amiaza, nu este nimic mai bun decât niște nuci.

Un pumn plin de nuci vă va opri să vă simțiți foame. Datorită cantității de acizi grași omega 3 , proteine și antioxidanți pe care le conțin, sunt excelente pentru arderea grăsimilor și sunt, de asemenea, bune pentru inima ta.

6. Faceți exerciții fizice regulate

Exercițiul fizic nu trebuie să fie o sursă de suferință atunci când încercați să vă pierdeți burta. Există multe activități diferite care vă pot ajuta să rămâneți activi fără a avea nevoie de rutine complexe sau intensive.

Cel mai important lucru este să vă amintiți să faceți exerciții regulate dacă doriți să vă pierdeți burta și să scăpați de kilogramele în plus. Dar nu numai că, exercițiul va păstra, de asemenea, mușchii în stare bună și silueta dvs.

Nu vrei să mergi la sală?

Încercați aceste alte exerciții:

  • înot
  • mers
  • exerciții la domiciliu
  • ciclism
  • alergat pe bandă
  • yoga sau pilates
  • zumba sau cursuri de dans
  • abdomene

7. Limitați consumul de zahăr și sare

dulciuri si sare

Alimentele care conțin o cantitate mare de zahăr sau sare sunt adesea de vină pentru sănătatea slabă și creșterea în greutate. Deși mulți ar putea părea inofensivi, inclusiv în dieta ta, vei crește aportul de zahăr și vei crește șansa de a câștiga greutate.

Aceasta, la rândul său, va determina acumularea de grăsime în jurul burții și poate provoca și probleme de retenție a apei. Prin urmare, trebuie să vă moderați consumul de zahăr și sare.

Alimentele de acest fel pot include:

  • cârnați afumați
  • produse de patiserie și prăjituri
  • chipsuri și alte gustări
  • produse alimentare prefierte și conserve
  • înghețate și milkshake
  • sucuri și băuturi alcoolice

Pentru a rezuma, dacă vreți să pierdeți burta, nu trebuie să urmați o dietă extrem de restrictivă, care va face să suferiți. Deși va dura ceva timp pentru a vedea rezultatele, puteți avea la fel de mult succes cu o dietă sănătoasă și cu unele exerciții fizice.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.