Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views :
Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

5 lucruri pe care le puteți face pentru a vă reduce masa de grăsimi

/
/
/
39 Views

Încercați să slăbiți, dar vedeți rezultate mici? Te-ai gândit la ce faci greșit? În această, veți afla câteva trucuri pentru a vă reduce masa de grăsime.

Amintiți-vă că unele dintre obiceiurile dvs. zilnice ar putea avea un efect mai mare asupra greutății dumneavoastră decât ați putea crede. Cu toate acestea, atingerea greutății dvs. de obiectiv nu are nimic de-a face cu diete foarte stricte, nesănătoase .

Consultați lista de mai jos și efectuați modificările necesare pentru stilul dvs. de viață. Veți vedea o scădere în greutate deoarece împiedicați corpul să acumuleze mai multe grăsimi.

Căi naturale pentru a reduce masa de grăsime

1. Evitați dietele restrictive

Ori de câte ori te uiți, există mereu diete promițătoare pentru scăderea în greutate în câteva zile. În timp ce acestea pot lucra într-o perioadă scurtă de timp, nu pot ajuta corpul să scape de masa de grăsime.

De fapt, s-ar putea să te găsești chiar și mai supraponderal decât ai fost când ai început dieta. Acest lucru se poate întâmpla deoarece corpul tău observă că nu este hrănit în mod corespunzător și că începe să se protejeze.

Cu alte cuvinte, dacă opriți consumul de alimente, corpul dvs. va încerca să stocheze grăsimi pentru a satisface nevoile dvs. de energie. Amintiți-vă că carbohidrații și grăsimile oferă organismului dumneavoastră energie, astfel încât să puteți avea grijă de activitățile dumneavoastră zilnice.

Cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să consumați câteva porții mici pe tot parcursul zilei. Procedând astfel, corpul dumneavoastră va ști că primește suficient nutrienții de care are nevoie și nu va acumula grăsimi.

2. Optați pentru alimente naturale care nu sunt puternic procesate

Un alt truc pentru a vă ajuta să vă reduceți masa de grăsime este să mâncați alimente cât mai naturale posibil.

Ia-ți un moment să te gândești la felul în care alimentele procesate au fost pregătite cu grăsimi, îndulcitori și substanțe chimice care îngrămădesc calorii . Când nu ardeți rapid aceste calorii, ele se transformă în grăsimi care se acumulează în corpul vostru.

Pentru a preveni acest lucru, încercați să mâncați alimente naturale. De exemplu, în loc să beți sucuri comerciale, optați pentru fructul propriu-zis sau pentru a vă face sucul acasă.

3. Începeți ziua cu un mic dejun nutritiv

S-a dovedit că persoanele care mănâncă micul dejun în fiecare zi au mai puține probleme în ceea ce privește creșterea în greutate, în plus față de mai mult succes cu prevenirea acumulării de grăsimi. Acest lucru merge mână în mână cu primul punct.

Când începeți ziua, corpul dumneavoastră are nevoie de nutrienți, fibre și energie pentru a merge în viața de zi cu zi .

Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați la micul dejun sau dacă aveți un mic dejun nesănătos, corpul dumneavoastră începe să depoziteze grăsime.

În mod ideal, micul dvs. dejun ar trebui să includă cele trei macro-nutrienți : grăsimi sănătoase, proteine și carbohidrați. Procedând astfel, veți obține substanțele nutritive și corpul dvs. va fi gata să facă față zilei.

4. Alegeți-vă cu înțelepciune alimentele

Un alt truc pentru reducerea masei grase pe care organismul o acumulează este evitarea sosurilor sau a condimentelor care adaugă grăsimi saturate sau nesănătoase la dieta dumneavoastră . În loc să utilizați produse comerciale pe salatele dvs., faceți propriile dvs. sosuri de înaltă calitate la domiciliu.

Puteți încerca vinegretă, muștar sau să vă creați propria maioneză acasă . Ar putea părea mai degrabă o mulțime de efort la început, dar corpul tău va depozita mai puțin grăsime în cel mai scurt timp.

În plus, atunci când vă faceți propriile sosuri, puteți adăuga grăsimi naturale, de înaltă calitate, care nu vă vor face să câștigați în greutate. Cea mai bună parte este că vă păstrează inima și arterele sănătoase . Unele dintre cele mai bune opțiuni sunt avocado, nucă de cocos și ulei de măsline extra virgin.

5. Optați pentru uleiuri pulverizate sau uleiuri vegetale

În mod normal, gătiți cu unt sau margarină? Sigur, este adevărat că fac mâncare delicioasă. Dar problema este că nu sunt de ajutor pentru reducerea cantității de grăsime pe care corpul o acumulează.

Vă sugerăm să utilizați uleiuri prin pulverizare. Aceste uleiuri pot reduce cu adevărat consumul de ulei, deoarece o cantitate mică merge mult .

Alternativ, puteți folosi uleiuri vegetale . Cu toate acestea, totuși, puteți risca să exagerați. În orice caz, dacă doriți să folosiți uleiuri vegetale pentru aromă, asigurați-vă că măsurați o linguriță și nu o depășiți niciodată.

Cunoașteți alte sfaturi pentru a vă menține organismul fără a acumulare de grăsime? Amintiți-vă, nu are întotdeauna de a face cu diete extreme sau exerciții de ore în cele din urmă.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.