Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Dieta cu spanac. Slăbești 3 kilograme în 5 zile și apoi te menții foarte ușor

/
/
/
361 Views
img


Spanacul este unul dintre cele mai sănătoase alimente. Acesta poate fi cel mai bun ajutor pentru persoanele care vor să scape de câteva kilograme și, în plus, să își tonifieze musculatura. Dieta cu spanac este populară mai ales printre persoanele destul de active.

Pentru că spanacul are substanțe care în concentrații prea mari pot da peste cap anumite procese ale organismului, este recomandat ca sp nu prelungești dieta mai mult de cinci zile. În plus, o poți ține de două ori pe an, iar în numai cinci zile, această dietă te va scăpa în mod sănătos de 3 kilograme de grăsime.

100 de grame de spanac are doar 26 de calorii, așa că poate fi consumat în cantități generoase, fără ca dieta ta să fie afectată. Vitaminele din complexul B, precum și magneziu ajută la accelerarea metabolismului, care, implicit, duce la topirea depozitelor adipoase. De asemenea, spanacul mai conține și potasiu care combate retenția apei în organism. Acest mineral ajută și ca pielea să fie fermă în timpul slăbirii și să nu își piardă elasticitatea.

Nu trebuie să uiți și de fibrele pe care spanacul le conține, atât de bune pentru slăbit, dar și de acizii grași esențiali omega 3, potrivit elle.ro.

Pentru ca dieta să aibă cele mai bune rezultate, se recomandă și puțină mișcare, iar după numai cinci zile vei observa un tonus mai bun.

Meniu pentru cele cinci zile de dietă cu spanac

Ziua 1

Mic dejun: un ou fiert, salată din două roşii şi frunze de spanac (dressing din suc de lămâie şi ulei de măsline), două felii de pâine din cereale integrale
Prânz: piept de pui la grătar, garnitură de spanac
Cină: salată de spanac cu legume

Ziua 2

Mic dejun: iaurt cu fulgi de ovăz, ceai neîndulcit
Prânz: supă de spanac
Cină: spanac gătit la aburi, o portocală

Ziua 3

Mic dejun: omletă cu spanac, o felie de pâine din cereale integrale
Prânz: peşte, garnitură de spanac şi orez
Cină: spanac gătit la aburi, două portocale

Ziua 4

Mic dejun: suc de spanac, mere şi morcovi
Prânz: carne de pui sau peşte, garnitură de spanac sau salată de spanac
Cină: orez cu mirodenii

Ziua 5

Mic dejun: două ouă fierte tari, un iaurt
Prânz: carne de pui sau peşte, garnitură de spanac
Cină: suc de fructe.


Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar