Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Top 5 alimente care ajută la pierderea în greutate

/
/
/
169 Views

Când încercați să pierdeți în greutate, trebuie să mențineți un echilibru între crearea unui deficit energetic și, în același timp, rămânând energic pentru întreaga zi. Pe măsură ce începem călătoria cu pierderea de grăsime, este important să rețineți că kilogramele în plus pe care încercați să le pierdeți nu au fost puse peste noapte și, prin urmare, nu pot fi date jos peste noapte. Cele două aspecte cele mai importante pentru scăderea în greutate, înainte de a atinge chiar subiectul hranei de slăbire, sunt răbdarea și perseverența.

Rata la care o persoană își pierde greutatea depinde de mulți factori, cum ar fi eforturile anterioare de scădere în greutate , istoricul următoarelor diete, vârsta, dezechilibrul hormonal , prezența sau absența condițiilor metabolice, tipul și cantitatea de alimente consumate și așa mai departe.

Cele mai importante 3 grupuri de alimente care trebuie incluse atunci când căutăm să pierdem câțiva centimetri sunt proteinele, fibrele și grăsimile bune.

Top 5 alimente care te ajută să dai jos kilogramele în plus

Iată care sunt primele 5 alimente care a jută la pierderea în greutate, potrivit celor spuse de dieteticianul șef de la Spitalul Jaslok și Centrul de Cercetare, Mumbai:

1. Ouă

Ouăle au fost făcute să fie răufăcătoare care duc la niveluri crescute de colesterol. Cu toate acestea, ouăle au cea mai bună calitate a proteinelor care pot fi absorbite de organism. În afară de conținutul lor de proteine, ouăle au foarte multe vitamine găsite în gălbenuș. Deci, dacă aruncați gălbenușul, nu beneficiați complet de el. Ouăle ajută, de asemenea, la creșterea metabolismului. 

Ouale pot fi consumate zilnic ca opțiune de mic dejun. Cercetările au arătat că consumul de ouă la micul dejun poate ajuta la lupta împotriva creșterii în greutate toată ziua. Într-un studiu, publicat de Jurnalul Internațional de Obezitate, cercetătorii au descoperit că dietele bazate pe consumul a două ouă la micul dejun la cinci zile din săptămână au pierdut cu 65 la sută mai multă greutate decât dietele bazate pe consumul de gem dimineața.

2. Legume / Salate și fructe

Principalul motiv pentru care punem în greutate este faptul că mâncăm mai mult decât ardem. Legumele sunt, totuși, magice, te fac să te simți plin, deci sunt foarte sățioase și în același timp nu crești în greutate. Fibrele și apa din legume și fructe nu vă vor face să vă puneți centimetrul dacă ați mâncat la fel de mult. 

Cu toate acestea, metoda de gătit este la fel de importantă. Legumele gătite cu mult ulei nu vă vor face nici un bine. Legumele care sunt prăjite / opărite / la grătar sau sote cu ingrediente aromate sau chiar și parțial gătite vă oferă cele mai bune beneficii, comparativ cu cele care sunt arse și puternic condimentate.

3. Nuci

Nucile sunt o sursă de energie, de proteine ​​și de grăsimi de bună calitate. Nucile conțin în majoritate grăsimi nesaturate. Acest tip de grăsime este asociat cu protecția împotriva multor boli diferite, inclusiv a bolilor de inimă. Cu toate acestea, cu nucile este important să existe prudență în ceea ce privește mărimea porției, deoarece acestea sunt surse de energie concentrate. Mâncând mai mult decât este necesar, puteți pune în greutate.

Mai multe studii observaționale au constatat că consumarea regulată de nuci nu este asociată cu creșterea în greutate și poate chiar să o împiedice. Un studiu a analizat dieta a 8.865 de bărbați și femei timp de 28 de luni. S-a constatat că cei care au consumat două sau mai multe porții de nuci pe săptămână au avut un risc de creștere în greutate cu 31% mai mic decât cei care nu au mâncat niciodată sau rar.

4. Apă

Apa este cea mai importantă pentru a permite scăderea în greutate. Un mușchi deshidratat nu poate arde grăsimea. Consumul adecvat de apă vă împiedică să mâncați și să micșorați apetitul. 

Apa este cea mai importantă pentru toate procesele corporale. Lipsa apei în sistemul dumneavoastră poate duce la scăderea metabolismului, încetinind astfel procesul de pierdere a grăsimilor. Apa este, de asemenea, cea mai importantă pentru procesul de detoxifiere.

5. Leguminoase

Legumele și fasolea sunt surse bune de fibre și proteine. Acestea ajută la menținerea metabolismului. Ele sunt cunoscute pentru a crește saturația și a reduce pofta de alimente procesate. Impulsurile ajută la ameliorarea procesului de ardere a grăsimilor, permițând o pierdere mai eficientă a grăsimilor.

În timp ce cele 5 alimente menționate mai sus vă pot ajuta în dieta de scădere în greutate, este la fel de important să rețineți că, pentru pierderea susținută a grăsimilor, un amestec conștient de exerciții fizice și o dietă echilibrată este o condiție prealabilă. Fad dietele pot duce la deficiențe de vitamine și minerale. Consultați întotdeauna un nutriționist calificat care vă poate ajuta să obțineți pierderea de grăsimi printr-o dietă care vă ține bine hrănit, dar permite un deficit. 

Sursa: food.ndtv.com

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar