Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Dieta metabolică – Slăbește 20 kg în 13 zile

/
/
/
701 Views

Indiferent dacă doriți să aruncați câteva kilograme sau să începeți o schimbare pe tot parcursul vieții, modificarea modului în care corpul dvs. arde calorii poate fi benefic. Noile diete se dezvoltă pe baza celor mai recente cercetări. Una dintre ultimele tendințe în dieta este dieta metabolică, care își propune să schimbe modul în care corpul dumneavoastră metabolizează alimentele.

Dieta metabolică provoacă numeroase controverse în mediul online. Este una din cele mai căutate metode de slăbire, iar părerile despre acest regim de slăbit sunt împărțite.

Se presupune că urmând această dietă poți slăbi între 7 și 20 de kilograme într-un timp scurt, mai exact în doar 13 zile.

În ce constă dieta metabolică

Ziua 1

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr
Prânz: două ouă și legume asezonate (200 de grame de legume, de exemplu spanac fiert și o roșie)
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, cu ulei de măsline și lămâie

Ziua 2

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr
Prânz: 200 gr șuncă și un iaurt
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, asezonată cu ulei de măsline și lămâie

Ziua 3

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și un amestec de legume
Cină: o rădăcină de țelină fiartă (medie), o roșie și o altă legumă la alegere

Ziua 4

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt
Cină: un ou fiert, un morcov mare, 200 grame de brânză caș

Ziua 5

Micul dejun: un morcov mare cu zeamă de lămâie
Prânz: 200 gr. somon cu lămâie, fiert sau la grătar
Cină: 200 gr de friptură cu legume și puțină țelină

Ziua 6

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: 2 ouă și un morcov
Cină: 250 gr. carne de pui la grătar sau fiert și spanac asezonat cu zeamă de lămaie și ulei de măsline

Ziua 7

Micul dejun: o ceașcă de ceai fără zahăr
Prânz: Bea doar apă
Cină: 200 gr. carne de oaie și un măr

Ziua 8

Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr
Prânz: 2 ouă fierte, 200 gr spanac fiert și o roșie
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie

Ziua 9

Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr
Prânz: o felie mare de șuncă și un iaurt
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie

Ziua 10

Micul dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și legume asezonate, asemeni zilei 1
Cină: o rădăcină de țelină fiartă (medie), o roșie și o altă legumă la alegere

Ziua 11

Micul dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt
Cină: un ou fiert, un morcov mare, 200 grame de brânză caș

Ziua 12

Micul dejun: un morcov mare, cu zeamă de lămâie
Prânz: 100 gr somon fiert, asezonat cu lămâie
Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, neapărat să conțină și spanac, ulei de măsline și lămâie

Ziua 13

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast
Prânz: două ouă, un morcov mare și zeamă de lămâie
Cină: 250 gr. carne de pui la grătar sau fiert și spanac asezonat cu zeamă de lămaie și ulei de măsline.

Dieta metabolică se ține o dată la doi ani, iar dacă nu reușiți să completați cele 13 zile, nu puteți relua dieta timp de șase luni.

NOTĂ: Dieta de 13 zile de metabolizare este o dietă plină de greutăți, cu reguli stricte și restricții severe în ceea ce privește caloriile, pentru care este posibil să aveți un timp dificil de urmat pentru zilele alocate. 

Deoarece dieta este inadecvată din punct de vedere nutrițional, adresați-vă medicului pentru a discuta dacă este o opțiune sigură pentru dumneavoastră.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar