Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Dieta cu citrice. Cum scapi de 10 kilograme rapid

/
/
/
522 Views

Dacă ai acumulat prea multe kilograme în ultima perioadă, fructele de sezon îți vin în ajutor, în miez de iarnă.

Foarte multe persoane îndrăgesc citricele în sezonul rece. Consumate simplu sau sub formă de suc, lămâile, portocalele, grapefruit-ul, mandarinele, clementinele ori mineolele sunt de mare ajutor în sezonul rece, pentru a ține departe răcelile.

Dieta cu citrice te ajută să slăbești, garantat. Este una din cele mai eficiente cure de slăbire. Este folosită încă din antichitate. Citricele conțin numeroase ingrediente, sunt sănătoase și pot fi consumate ca atare, sau sub formă de sucuri.

Aceste fructe sunt o sursă bună de vitamina C, acizi organici și vitamine. Este o dietă indicată oricarei vârste. În plus, citricele ajută la combaterea răcelii, febrei, durerilor de cap și ajută la prevenirea atacurilor de astm, bronșită și arteroscleroză.

Iată cum se ține dieta cu citrice și ce trebuie să consumi timp de o săptămână, potrivit ciao.ro.

În fiecare dimineață, trebuie să consumi pe stomacul gol, un pahar de apă caldă, pe care trebuie să o amesteci cu suc de portocale, de lămâi sau de grapefruit. La finalul dietei, poți constata că ai slăbit până la 10 kilograme, dacă faci și sport.

Mic-dejun: suc de portocale sau de grapefruit
Prânz: un grapefruit şi două kiwi
Cină: două ouă fierte şi limonadă fără zahăr

Notă: Nu se recomandă ca această dietă să fie consumată de persoane care au probleme de stomac sau hiperglicemie.

Dieta cu citrice. Meniu pentru două săptămâni

La mic-dejun se consumă acelaşi lucru în toate cele 15 zile.

Ziua 1

Mic-dejun: o portocală, o felie de pâine integrală şi o cană de ceai sau cafea, dar fără zahăr.
Prânz: o portocală, un ou fiert, un pahar de lapte bătut
Cină: piept de pui cu două linguriţe de suc de lămâie şi un fruct citric la alegere.

Ziua 2

Mic-dejun: o portocală, o felie de pâine integrală şi o cană de ceai sau cafea, dar fără zahăr
Prânz: un ou fiert, salată cu castraveţi, iaurt sau lapte bătut şi un fruct citric la alegere
Cină: 120g carne de vită, o portocală, o fielie de pâine, o cană de ceai fără zahăr sau limonadă.

Ziua 3

Mic-dejun: o portocală, o felie de pâine integrală şi o cană de ceai sau cafea, dar fără zahăr.
Prânz: o portocală, lapte bătut, un ou, o salată verde sau doi castraveţi şi o limonadă
Cină: 120g carne de vită, o portocală, o felie de pâine, o cană de ceai fără zahăr sau limonadă.

Ziua 4

Mic-dejun: o portocală, o felie de pâine integrală şi o cană de ceai sau cafea, dar fără zahăr
Prânz: 125g de brânză slabă, o felie de pâine şi două mandarine
Cină: burger de vită, o portocală, o felie de pâine integrală şi o cană de ceai sau cafea, fără zahăr.

Ziua 5

Mic-dejun: o portocală, o felie de pâine integrală şi o cană de ceai sau cafea, dar fără zahăr
Prânz: 200g de carne gătită sau peşte, o felie de pâine integrală şi doi castraveţi
Cină: o jumătate de kilogram de legume gătite (morcovi, cartofi şi mazăre, un ou fiert şi un fruct citric la alegere

Când ciclul de cinci zile ia sfârşit, revino la prima zi şi repetă-l de două ori.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar