Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Dieta cu albuș de ou: Cum te ajută proteinele pure să ai o siluetă de vis fără chin!

/
/
/
238 Views

Albușurile de ou reprezintă o sursă de proteine (dar cu zero grasimi), în timp ce galbenușul are vitamine, grăsimi și amino-acizi esențiali. Proteinele care se regăsesc în albușul de ou fac minuni pentru silueta ta, dezvoltandu-ți musculatura. În plus, ele te ajută să arzi un numar mai mare de calorii, după ce faci sport.

Dieta cu albuș de ou îți oferă doza zilnică de proteine sănătoase, care asigură pierderea în greutate și tonifierea rapidă a trupului.

Cum să introduci albușul de ou în alimentația ta

Din fericire, albușul de ou este un aliment foarte versatil, și îl vei putea folosi în rețete diversificate și gustoase: omlete, sandwichuri sau salate. Cea mai simplă modalitate de a introduce albușul de ou în alimentația ta este să înlocuiești fiecare ou întreg din retelele preferate cu două albușuri. Astfel vei reduce colesterolul și caloriile din preparate.

Micul dejun

Înlocuiește mezelurile de dimineață cu albușuri de ou sub forma de papară, cu ierburi proaspete și brânză degresată. Consumă un sandwich cu albuș de ou fiert sau o salată cu acest ingredient, după antrenamentul de la sală (60 – 80 de minute). Astfel vei intensifica sinteza proteinelor în mușchi și vei obține mai rapid forma fizică la care visezi.

Noile studii arată că o omleta din albuș de ou în fiecare dimineață ajută digestia, contribuie la menținerea senzației de sațietate și te ajută astfel să slăbești.

O altă calitate incontestabilă a proteinelor furnizate de albușul de ou este aceea că sunt absorbite foarte ușor de corp, spre deosebire de proteinele din carne, de pildă (care se pierd în proporție de 30% în procesul digestiei).

Prânz 

Pregătește o salată în care să înlocuiești brânza cu albușurile de la 3 ouă fierte tare. În timp ce o felie de brânză poate avea câteva sute de calorii, dintre care mai bine de jumătate sunt grăsimi, folosind albușurile vei reduce drastic numărul de calorii și de grăsimi. O altă variantă de prânz excelent este să asociezi trei albușuri de ou (în prealabil, fiert tare) cu puțin muștar și cu un amestec de legume crude.

Atunci când folosești albușul de ou în preparate la cuptor, poți adăuga o lingură de ulei vegetal, pentru o consistență mai moale și mai pufoaă a compoziției.

Cină

Pentru cină este indicat să înlocuiești albușurile de ou cu alte surse de proteine. 85 grame de carne slabă de vită, la gratar sunt echivalente cu trei albușuri de ou mare.

Asociază albușul de ou cu cartofi și cereale, fructe și legume: proteinele albușului, alături de carbohidrații complecși sunt un cocktail excelent pentru o siluetă de vis!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar