Diete de slabit

Retete pentru cure de slabire

Dieta Plank. Slăbești 9 kilograme în numai 14 zile

/
/
/
1067 Views
img

Deși nu este dextrem de cunoscută, dieta Plank este una dintre dietele pe care ar trebui să le iei în considerare dacă vrei să slăbești sănătos și să nu mai pui la loc aceste kilograme.

Dieta Plank este o dieta bogată în proteine , care aproape renunță la fibre și carbohidrați. Toate produsele alimentare în care sunt prezente proteine, cum ar fi carnea, peștele și ouăle, sunt favorizate. În acest sens este destul de similar cu dieta Dukan.

Specialiştii susţin că regimul, bazat foarte mult pe carne de vită, ouă, legume şi fructe, trebuie ţinut doar două săptămâni, pentru că îţi modifică metabolismul şi te ajută să-ţi menţii mai uşor greutatea corporală.

Cei care au ținut această dietă susțin că au reușit să slăbească 9 kilograme în doar 14 zile.

Este interzis să consumi vreun fel de alcool (bere, vin, tarie) şi trebuie să foloseşti doar sare dietetică şi să bei cel puțin doi litri de lichide pe zi (ceai cu lămâie şi cafea fără zahăr ori apă minerală slab acidulată).

Pentru ca dieta să dea roade, trebuie să respecți fiecare masă și să nu înlocuiești vreun aliment.

O dată pe săptămână însă, poţi mânca oricât din mâncarea ta preferată, fără să te temi că te poți îngrășa. Iată meniul pe o săptămână, potrivit libertatea.ro:

LUNI 

Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte).

La prânz: 2 ouă fierte tari şi spanac fiert (cu puțină sare) – cât vrei (exclus pâine)

Seara: 1 grătar de carne de vită şi salată verde cu ţelină – cât vrei (exclus pâine)

MARŢI 

Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte).

La prânz: 1 grătar de carne de vită, salată verde şi fructe – cât vrei (exclus pâine)

Seara: şuncă de Praga – cât vrei (exclus pâine)

MIERCURI 

Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte) cu 50 g pâine intermediară

Prânz: 2 ouă fierte tari cu salata verde şi roşii – cât vrei (exclus pâine)

Seara: şuncă de Praga şi salată verde – cât vrei (fără pâine)

JOI 

Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte) cu 50 g pâine intermediară.

La prânz: 1 ou + morcovi fierţi (sau cruzi) + Schwitezer – cât vrei (exclus paine)

Seara: fructe cu iaurt – cât vrei (exclus pâine)

VINERI 

Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte) +morcovi cruzi raşi cu lămâie şi nimic altceva

La prânz: peşte fiert + roşii – cât vrei (exclus paine)

Seara: 1 grătar de vacă + salată verde – cât vrei (fără pâine)

SÂMBĂTĂ 

Dimineaţa: cafea (fără zahăr sau lapte) + 50 g pâine intermediară

La prânz: pui la grătar – cât vrei (exclus pâine)

Seara: 2 ouă fierte tari + morcovi – cât vrei (fără pâine)

DUMINCĂ 

Dimineaţa: ceai cu lămâie şi nimic altceva

La prânz: 1 grătar de vacă + fructe – cât vrei (exclus pâine)

Seara: orice şi cât vrei (mâncarea preferată).

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar